Brev:
Ked af legestue, søvn og det at kravle/gå
27. november 2003
Alder:
11 mdr.
Ked af legestue, søvn og det at kravle/gå
Min datter på 11 mdr. er endlig blevet glad for sin dpmor. hun har gået der i 5 uger nu. Men når de er i legestue er hun bare så ked. Dagplejen kan slet ikke gå fra hende og ingen af de andre på røre hende. Jeg har det dårligt med at hun er så ked, på den anden side har hun jo knyttet et ret tæt bånd til sin egen dagpleje. Jeg ved godt det bare er en fase at hun er bange for fremmed, men kan vi hjælpe hende på vej???
En anden ting. Jeg synes hun sover utrolig meget. Måske hun tager revanche for 8 mdr, med kolik og øreproblemer, men hun sover et sted ml 3 og 4 timer om dagen fordelt på 2 lurer, sommetider mindre og er klar til at sove igen ml 18 og 19, og sover indtil omkring kl 6 næste morgen.
En sidste ting er at hun stadig hverken kravler eller går. Jo hun går hvis vi holder hende. Inden hun startede hos dagplejen, var hun begyndt at slippe, men efter 3 dage der, tør hun ikke mere. Dog er hun begyndt at kunne komme i kravlestilling, men kan/vil ikke kravle og blir sur.
Tak for en brand go brevkasse
Kærlig hilsen
Mette