Brev:
Vågner pludselig om natten - 4 mdr.
1. oktober 2006
Alder:
4 mdr.
Vågner pludselig om natten - 4 mdr.
Hej
Min datter er nu 4 1/2 måned gammel og har været rigtig god til at sove om natten. Har næsten altid sovet fra 22-06 uden at blive ammet. For 2 uger siden begyndte dette dog at ændre sig.
Den første uge begyndte hun at vågne kl. 4-5 for at spise og derefter sove videre. I denne uge har det så igen ændret sig til at være både kl. 1 og 4. Hun spiser begge gange og sover videre.
Jeg har fået en mail fra Libero, hvor der står at når dit barn er 3-4 mdr. begynder det at vågne om natten. Men hvorfor?
Jeg er selvfølgelig mest bekymret for om hun får mad nok... Kan det være det der er galt?
Glæder mig til at høre en god forklaring.
Hilsen Bodil