Brev:
Tænder og bekymringer
3. oktober 2006
Alder:
8 mdr.
Tænder og bekymringer
Hej Helen
Desværre skriver jeg allerede til dig igen. Sidst jeg skrev gik det bare så godt, MEN nu går det lidt anderledes...
I 4 dage har vores datter været ret tvær. Gider ikke rigtig noget, og slet ikke hvis vi er indenfor. Hun gider heller ikke spise ret meget, men sidder hele tiden med hænderne i munden. Det gælder kun når vi spiser. Jeg synes også hun savler en del. Det eneste der kan formildne hendes humør er en tur i barnevognen - så siger hun ikke et kvæk, men er glad og tilfreds. Kan det være flere tænder der er på vej?
Derudover synes jeg det er svært at komme i kontakt med hende. Hun gider ikke rigtig kigge på mig. Det er også svært at få kontakt, når jeg prøver at lege med hende - er det helt normalt?
Jeg starter på arbejde til Januar, hvor min kæreste har en måneds barsel. Hvis ikke han havde det, tror jeg at jeg ville prøve at få hende i vuggestue før tid. Måske vil jeg foreslå ham at droppe det. Han har 14 dage, hvorefter 14 dage med indkøring i vuggestue. Jeg synes efterhånden det er svært at underholde hele dagen lang. Måske har min datter også godt af at komme afsted, nu hvor hun jo er en meget nysgerrig og aktiv pige!!!
Jeg er sammen med hende hele dagen og vi laver rigtig mange ting, men det lader til at kede hende. Jeg ved godt du ikke kan give mig svaret, men skriv lige noget der kan opmuntre mig lidt og selvfølgelig vil jeg gerne høre din mening?? - hvornår er det bedst at lade sådan en lille en starte - så sent som muligt?
Det var alt for nu
På forhånd tak:-)