Brev:
4 årig vil have sutteflaske
4. oktober 2006
Alder:
4 år
4 årig vil have sutteflaske
Hej igen Helen
Min 4 årig søn er begyndt at ville have alt væske i sutteflaske efter vi har fået tvillinger. Han har været sutteflaske/suttefri siden 3 års alderen.
Vi har giver ham det uden at protesterer, da vi tror det er en overgang, han har måske lidt jalousi på pigerne, men hvad ville du råde os til evt.
Knus Sara