Brev:
Mængde af mad - 6 mdr.
4. oktober 2006
Alder:
6 mdr.
Mængde af mad - 6 mdr.
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål ang mængden af mad når barnet er i overgangsperioden, dvs 6-9 måneder. Kan de få "for meget" mad?
Hvor store portioner må de få til de forskellige måltider?
Håber du kan hjælpe :o)
Venlig hilsen
K