Brev:
Kan grød fryses ned?
4. oktober 2006
Alder:
4 mdr.
Kan grød fryses ned?
Hej
Har et hurtigt spørgsmål. Er netop begyndt at lave majsgrød og ville høre om det kan fryses ned i små portioner? Det er jo ikke meget der spises, og køkkenet flyder hver gang.
Hilsen Bodil