Brev:
Træning og amning
4. oktober 2006
Alder:
0 mdr.
Træning og amning
Hej
Jeg trænede i motionscenter før jeg blev gravid og vil nu gerne igang igen foreløbig en enkelt aften i ugen, måske 2 hvis det kan lade sig gøre... Jeg træner vægte, maskiner og motion ca. 2 timer i træk.
Mit spørgsmål er nu om det kan påvirke amningen? Måske et dumt spørgsmål, men vil gerne være sikker...:-)
Venlig hilsen
D.G.