Brev:
Dagpleje - stadig ked af det ved aflevering
5. oktober 2006
Alder:
12 mdr.
Dagpleje - stadig ked af det ved aflevering
Hej igen Helen
Jeg glemte et spørgsmål i mit sidste brev til dig, det går kort sagt ud på, at Benjamin stadig efter en måned i dagpleje er ked af det, når jeg skal aflevere ham hos dagplejen.
Kort beskrevet så hænger han på mig indtil jeg kysser ham farvel og giver ham i armene på dagplejeren. Idet jeg skal give ham fra mig begynder han at græde.
Jeg må sige jeg synes altså at det er hårdt!!!
Dagplejeren siger, at han stopper et minuts tid efter jeg er gået, men jeg ville jo så gerne have at denne situation var lidt bedre.
Han er glad, når jeg kommer senere på dagen, jeg ved ikke om det simpelthen bare er hans måde at fortælle - at det er altså ikke okay at du går mor, så du kan lige få den her med på vejen - men jeg har svært ved at acceptere, at det er sådan og han bliver så ulykkelig. Afprøver han mig bare???
Det skal lige siges, at han er der ikke fuldtid, han bliver afleveret ved en otte ni tiden og hentet senest halv to.
Knus fra Camilla