Brev:
Ammestop 11 måneder
6. oktober 2006
Alder:
11 mdr.
Ammestop 11 måneder
Hej Helen
Vores datter er nu snart 11 måneder og jeg ammer stadig morgen og aften. Jeg har flere steder hørt at børnene selv siger fra når de ikke gider ammes mere - men det er vel ikke nødvendigvis alle der gør det? Umiddelbart generer det mig ikke at fortsætte, men jeg tænker på, om det vil blive sværere for hende at stoppe, hvis jeg fortsætter for længe. Hvis jeg vælger at stoppe aftenamningen, skal jeg så erstatte den med en kop mælk eller andet?
Og så lige et helt andet spørgsmål: Når jeg putter hende om aftenen sparker hun straks dynen af. Skal jeg bare acceptere at hun ikke gider have den på og så ellers sørge for at hun har varmt nattøj på?
Venlig hilsen Tina