Brev:
Sutteflaske 15 måneder
7. oktober 2006
Alder:
15 mdr.
Sutteflaske 15 måneder
Kære Helen
Vores datter er 15 måneder. Inden sengetid sidder vi og hygger med, at hun får en flaske lunet vand. Hun er meget aktiv, og det er en god måde at få hende ned i gear. Hun bytter selv flasken med sutten, når hun er klar til at blive puttet.
Nu har jeg så hørt, at flaskerne helst skal væk ved 1 års alderen, da det ellers hæmmer den sproglige udvikling.
Er der noget om det ?
Tina