Brev:
Mad om natten 10 mdr
7. oktober 2006
Alder:
10 mdr.
Mad om natten 10 mdr
Hej igen Helen :-)
Denne gang skriver jeg ik så meget tror jeg!
Det går rigtig godt med Bertram, han er glad næsten hele tiden i dagplejen og han kan godt lide at være der! Og vi laver eget værelse til ham om en uges tid! Han går langs alting og vi tror ik det være længe før han tager et par skridt :o)
Men altså de flasker der om natten, er altså noget være møg stadig væk!! Han vil stadig have 2 flasker om natten!
Han kommer i seng kl syv og sover til kl seks ca. Han får så flaske til at sove på og så ca en kl 23 og en kl 04.
Så jeg er lidt i tvivl om han får nok mad om dagen siden han er så sulten.. for han virker VIRKELIG sulten.. hans mave knurrer helt!
Vi har prøvet alt muligt andet når han græder, men det hjælper slet ik.. Lige så snart han for en flaske i munden sutter og sutter han indtil den er tom, så får han sutten og falder i søvn sekundet efter!!!
Men jeg synes nu han spiser meget godt.. havregrød med æblemos til morgenmad, rugbrød til frokost, A38 med frugt til eftermiddag og mos + vores mad til aften....
Kan du sige noget om hvor mange deciliter han sådan skal have af mos/grød andet.... synes det er lidt underligt altså :-(
Nogen dage spiser han ik så meget morgenmad.. men han har jo også spist hele natten lang...!
Han er ik så god til at spise så meget af vores aftensmad, da han ingen tænder har endnu. Men der ryger da lidt ned.. ved siden af får han så kartoffelmos, med forskellige mosede grøntsager og nogle gange lidt hakket pasta og ris..
Han får ingen flasker om dagen, men han drikker massere af vand og sødmalk af kop!! Det elsker han :-)
Har du nogle ideer? gode råd??
Med venlig hilsen
Mille