Brev:
16 mdr pige med fortsat hævede mælkekirtler
10. oktober 2006
Alder:
16 mdr.
16 mdr pige med fortsat hævede mælkekirtler
Kære Helen
Vi har en ellers rask og veltilpas spinkel bygget 10 kg pige på 16 mdr, som stadig har hævede mælkekirtler (valnøddestort område ikke rødt eller ømt ej heller tiltaget i størrelse).
Hvad kan det skyldes og hvornår forventer man normalvis at det aftager og forsvinder? Hvad bør vi som forældre stille op?
Med Venlig hilsen
MTP