Brev:
Søvnmangel - 6 mdr.
10. oktober 2006
Alder:
6 mdr.
Søvnmangel - 6 mdr.
Hej Helen
Hjælp....:o).......:o)
Min datter som nu er 6½ måned er fortsat meget spisende om natten...og jeg trænger MEGET til mere end 3-4 timer sammenhængende.
Jeg har, som skrevet til dig tidligere, ammet uden problemer og malker fortsat ud til hendes mos og grød. Jeg er ikke så interesseret i at starte op med mme, da jeg jo selv har mælk nok. Jeg vil dog gerne så småt trappe ud, så det passer med at hun bliver ca 9-10 måneder når jeg stopper, da jeg starter job når hun bliver ca 1 år og gerne vil have hende på "koprodukter" et stykke tid før.
Hun spiser godt af skemaden og jeg har i en lille uge også givet hende mos til frokost....
Vores dag ser ca sådan her ud:
Mellem kl...
0500-06oo Bryst
vågen..men træt lille pige
0800-0830 Bryst
morgenlur(ca 45 min)
0915-0930
vågen og frisk
gøres dagsklar+ aktivitet
1015-1100 Havregrød m frugtmos og sødmælk på kop
herefter aktivitet
1130-1300 Bryst
formiddagslur(ca 1 time)
1230-14oo
aktivitet
1400-1430 Grøntsagsmos og vand på kop
1430-1500
middagslur
1530- Bryst..sover herefter videre
1630.
vågen og frisk
aktiviteter
1830-1900grøntsagsmos m kød og vand på kop, dessert lidt lun frugtmos med modermælk i.
1930-nattes og hygge..evt bad
2000-2100 Bryst og Godnat :-)(sover senest kl 2100)
2300-0000 Bryst
0300-0500 Bryst
0700 Bryst...og dagen starter forfra.
Har du en god ide....Jeg vil helst ikke skulle bruge mme og hun er aldrig blevet glad for flaske..
Hun virker reelt sulten om natten. Hun tømmer halvandet bryst og får ren numse...alle gangene. Er fra spæd blevet skiftet om natten, så det vågner hun ikke op af. Men hun virker også til at have brug for nogle flere timer sammenhængende søvn...jeg synes at hun er meget træt tidligt på dagen....og det er jeg også :-)
Vi har ikke prøvet vand på kop og at faderen giver dette...da han jo skal op på job og da hun virkelig spiser meget...Hun er altid blevet lagt i sin egen seng uden problemer, så det virker heller ikke til at være hyggespisning....
Skal jeg øge madmængden til 4 måltider??
Jeg er også meget obs på at hun får nok mælk og vil ikke have at min mælkeproduktion går ned før tid...
Sikke en masse..... :o) Håber du kan hitte rede i det og komme med et par gode ideer.
Venlig hilsen
K