Brev:
Lidt blandede spørgsmål. Baby 3 uger.
11. oktober 2006
Alder:
0 mdr.
Lidt blandede spørgsmål. Baby 3 uger.
Hej Helen,
Ja så har vi endelig fået barn nr. 2:-) En dejlig velskabt dreng der nu er 3 uger, vejer 4050 g og er 54,5 cm lang:-)
Af mange forskellige årsager er jeg lige stoppet med amme, hvilket jeg er glad for, for det går meget bedre nu han får flaske.
Jeg undrer mig dog over han store indtag: ca. 150 ml er det ikke meget i et måltid?
De der bumser/homonknobber hvornår forsvinder de? Der er mange og de er hvide!
Vil han blive ved med at gylpe ligeså meget nu han får MME?
Jeg syntes jeg har hørt, at man ikke skal bade dem for meget i den lille alder. Hvad mener du? Er hveranden dag for meget?
Skal sutteflaskerne koges hver gang. Troede faktisk det var nok at vaske dem!!!
Det der hvide snask i øjnene kan vi allerede nu massere tårekanalerne, så det kommer hurtigere ud?
Det var vidst alt for denne gang, men jeg vender nok snart tilbage igen, for det er da vildt så hurtigt man glemmer fra første barn og så er de jo langt fra ens:-)
Mange hilsner fra Camilla