Brev:
Soveproblemer hos 2½ årig pige
29. november 2003
Alder:
2 år, 6 mdr.
Soveproblemer hos 2½ årig pige
Jeg har en dejlig datter på 2½ år, som har problemer med at sove om aftenen.
Vi har lige haft en periode, hvor det gik utroligt nemt med at lægge hende i sin egen seng og sove uden problemer. Desværre er det gået sådan, at hun nu ligger i min seng og alligevel er det ikke altid hun vil sove.
Hun siger sommetider at hun er bange, men ikke for hvad. Det er som om hun ikke er tryg, når ikke hun kan se mig. Jeg gør ellers meget ud af at fortælle, at jeg er lige inde ved siden af i stuen. Hun har tændt lys, åben dør, og kan sagtens høre mig.
Alt i alt ville jeg jo gerne have hende ind i sin egen seng igen, men hertil skal det lige siges at hun inden for de sidste 2 uger både er stoppet med ble og sut, så jeg er også lidt bange for at det er for meget for hende?
Håber du kan finde hoved og hale i min mail.
Med venlig hilsen
Kate