Brev:
Søvn 8½ mdr
12. oktober 2006
Alder:
8 mdr.
Søvn 8½  mdr
Kære Helen
Kan det virkelig passe at min datter på 8½ md er så træt meget af tiden? Nogle gange er hun træt om morgenen, selv om hun har sovet 11 timer. Hun er pylret allerede fra vi står op!
Det skal siges, at jeg ikke tror hun sover hele natten. Jeg hører mange lyde fra hendes værelse, men lader hende ligge hvis hun ikke græder. Hun falder som regel i søvn selv igen - skal måske have sutten et par gange. Hun kommer i seng ca 19.30 og sover til mellem 6.30 og 7.15 (bliver ammet ca en time før)
I morges var det helt galt. Hun ville ingenting efter vi stod op, men fik heller ikke en lille lur efter amning, da hun for første gang først vågnede kl 06.30 :-) Kan det virkelig passe, at hun havde brug for mere søvn der??
Hun sover ca tre gange om dagen, men ikke altid ret længe af gangen, hvilket er forståeligt nok, da hun sover så godt om natten. Men hun bliver hurtigt træt igen:-( og virker ikke udhvilet efter lur. Hun øver sig i at kravle, og lige nu trækker hun sig fremad i armene. Hun vil allerhelst gå med støtte fra mig og bliver lidt mopset når jeg ikke gider.
Som jeg tidligere har skrevet, er der bare fuld fart på og ikke stilstand ret lang tid af gangen - så jeg kan godt forstå hun er træt. Men alligevel har jeg brug for dit råd til hvad jeg kan gøre..
På forhånd tak