Brev:
Nattero - 2 piger
13. oktober 2006
Alder:
9 mdr.
Nattero - 2 piger
Hej Helen
Vi har 2 dejlige piger på henholdsvis 2 ½ år og 9 mdr. Jeg håber, du kan hjælpe mig med et par gode råd.
Den ældste sover på sit eget værelse, hvor hun bliver puttet ca. kl 20 uden de store problemer. Om natten vågner hun dog flere gange, og vil kun trøstes af sin mor. Inden vi skal op, kommer hun ind i mors og fars seng sammen med sin lillesøster.
Lillesøster sover i sin egen seng i vores soveværelse. Hun er begyndt at vågne om natten, og sover først, når hun er blevet ammet.
Har du et godt råd til, hvordan vi kan få begge piger til at sove hele natten?
Vores ældste datter er en rigtig mors pige. Hun elsker at lege m. far udenfor, men når det gælder badning, skiftning, trøstning, er det kun mor, der duer. Far har lange arbejdsdage, hvilket kan have noget med det at gøre.
Hvordan synes du, vi skal gribe det an?
Til sidst et praktisk spørgsmål. Vi har fået en rigtig god opskrift på nogle lækre og sunde boller. Der er 1 spsk. honning i. Må vores yngste datter spise bollerne?
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
På forhånd mange tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Annemette