Brev:
Vælling - 3 mdr.
13. oktober 2006
Alder:
3 mdr.
Vælling - 3 mdr.
Hej
Min søn på 3 mdr. vågner mange gange om natten. Han sover kun 2-3 gange ½ time om dagen. Han er meget kvik og der er gang i ham hele tiden. Mit spørgsmål er nu om han mon allerede er ved at være sulten efter andet end mælk?... Det virker bare logisk for mig at en dreng som er så meget vågen og igang hele dagen hurtigere vil være mere sulten end et barn som sover meget af dagen...
Hvor strengt holder man på de 4. mdr. ang vælling? Vil det være helt uansvarligt at give ham en flaske vælling til nat måske når han er 3½ md.? Tænker bare at det kunne være han kunne sove lidt bedre på det?...
Men vil jo ikke give ham det hvis han kan tage skade af at få det så tidligt...og hvilken slags vælling er bedst at vælge, for der er flere slags ikke?...
Venlig hilsen D.G.