Brev:
Vælling eller mælkeerstatning
13. oktober 2006
Alder:
5 mdr.
Vælling eller mælkeerstatning
Hej
Er de sidste dage begyndt at øve min datter (5 mdr) i at tage en flaske? Jeg har prøvet med lidt mælkeerstatning og vand.
Men hvor meget kan man give til at starte med? og hvad hvis jeg vil give vælling?
Jeg ammer fuldt ud, men starter snart på lidt grød.
Bodil