Brev:
Dagsplan - 6 mdr.
17. oktober 2006
Alder:
6 mdr.
Dagsplan - 6 mdr.
Hej Helen
Først vil jeg lige sige tak for de opmuntrende ord ang. Hans' lidt tidlige start i dagpleje - det gav mig mere mod på det...
Men... nu til det vi vist alle herinde ikke er for gode til - maden!
Hans spiser ca. 3 ske-måltider om dagen (nogle gange 4 og sjældnere 2). Han er begyndt at tage flaske igen (dog kun liggende i barnevognen), men det er bedre end ingenting.
Hans plan for dagen ser således ud (Ca-tider)
5.30-6.30 Vågner
6.30 morgengrød (spiser ca. 1/2dl)
7.30 afleveres i dagpleje
8.00-8.30 Puttes af dagpleje til formiddagslur (tilbydes 200ml, som han næsten altid drikker)
11.00 frokost i dagplejen (hun varierer ml. grød og mos) Tror han spiser godt
12.00 Puttes af dagplejen til middagslur (tilbydes 200ml mme, som han ofte drikker helt)
Når han vågner hentes han af mig...
Nogengange får han en lille snack når vi kommer hjem i form af A38 m. frugt el. lign. Hvis han er længere i dagplejen får de også en snack på dette tidspunkt.
15.00-15.30 eftermiddagslur (drikker ml 150-200ml mme inden)
17.30 Aftensmad (han er begyndt at få mere af vores mad, men er meget dårlig til klumper, så det komplicerer det lidt)
19.00 Puttes m. 200 vælling som han tømmer helt
og så varierer natten mellem 2 og 4 opvågninger...
Han plejer at få 1-2-3 måltider om natten. Han kan nogle gange komme op på 400ml om natten og det synes jeg snart er for meget... Han virker bare meget sulten og angriber næsten flasken når jeg kommer med den!
Har forsøgt at give ham mælk inden jeg går i seng, men det gør ikke rigtig nogen forskel... Han har tidligere sovet igennem, men det var da han kun fik mme og derfor længe siden.
Jeg starter snart med at læse igen, så der tror jeg jeg får brug for min nattesøvn.
Er der en brist i planen vi har overset? Får han for meget mme?
På forhånd tak!
Eline