Brev:
Vælling, mme, sødmælk - 10 mdr.
17. oktober 2006
Alder:
9 mdr.
Vælling, mme, sødmælk - 10 mdr.
Hej igen Helen
Denne gang er mit spørgsmål følgende:
Kasper er snart ti mdr. og egentlig har han vel ikke brug for så meget mad til natten som han får.
Han får en flaske (200 ml.) vælling kl 19.30 når han bliver puttet og kl. 21.30 vågner han selv og skal have 150 ml. mme. Jeg er ret sikker på at den sidste flaske er en vane vi kunne lave om på, men hvordan griber vi det lige an?
Bør vi skifte vællingen ud med mme, så det ikke tager for meget appetit fra den rigtige mad? Han har generelt en god og sund appetit.
Kan jeg snart begynde at lave grød af sødmælk istedet for mme? Har indtil nu kun brugt mme med tanke på evt. allergi.
Hvornår går man fra sød- til letmælk?
På forhånd tak
Anne