Brev:
Vil stadig ikke spise - 7 mdr.
18. oktober 2006
Alder:
7 mdr.
Vil stadig ikke spise - 7 mdr.
Hej Helen
Jeg skrev til dig for kun et par dage siden vedrørende at min søn ikke vil spise, hvilket han stadig ikke rigtig vil.
Jeg har bare lige et hurtig spørgsmål.
Som sagt vil min søn ikke spise, hvilket har stået på lidt over en uge, han spiser kun et par skefulde så vil han ikke have mere, men når han sidder og snakker ved bordet og man så en skefuld i munden på spiser han den, men han vil bare ikke åben munden.. skal jeg give ham mad på den måde eller er det bedst at vent til han selv åbner munden, hvilke jeg nok vil mene det er.
Men når han er så tynd som han nu er kan jeg ikke li at han ikke spiser..
På forhånd tak for hjælpen
Hilsen Helle