Brev:
Nattesøvn - 5 mdr.
18. oktober 2006
Alder:
5 mdr.
Nattesøvn - 5 mdr.
Hej Helen
Super side og dejligt du altid svarer igen
Vi har en lille pige på 5 mdr idag som bare ikke kan sove rolig hele natten!
Hun får mme i flaske Nan1 og en flaske med Nan2 til natten vi har prøvet vælling til natten hjalp ikke. Hun får lidt grød om formiddagen og grønsagsmos til aften. Vil nemlig ikke spise kartoffelmos. Hun er en lille pige på max 6 kg og spiser ikke så meget. Her er hendes dags rytme.
Vågner kl 05.00 vil ikke spise der
kl ca 7.00 flaske max 140 ml.
kl 9.00 lidt grød ca ½ dl og lidt mme. max 80 ml.
9.30 formiddags lur til ca 12.30 er begyndt at sove om dagen efter vi får nan1 sov førhen for en uge siden max 1 time x 2 om dagen. Fik da allomin dur ikke!.
12.30 en flaske max 140 ml
15.30- 16.00 mme 140 ml og ca½ times lur.
18.00 grønsagsmos med gulerod ca 1 dl og lidt mme/ vand.
20.00 mme 150 ml
20.00 sove til natten.
01.00 mme 100 ml max.
04.00 mme 100 ml max.
05.00 vågen igen.
Sådan ser hendes dag ca ud, hun spiser ikke så meget og vågner mange gange, ind imellem alt det mad om natten, vågner hun fordi sutten falder ud eller hun er kommet over på maven og ikke kan komme tilbage igen.
Har du en god plan for os det er så træls hun vågner så tit og tidligt for vi har nemlig en stor pige på 3 år og hun vågner jo også tidlig p.g.a det, for hun er jo ikke bare vågen men også ked af det. Far vågner jo også tidlig, træls når man kunne sove en time mere inden man skulle op.
Vi har prøvet at give hende en flaske sen aften tog hende på mens hun sov altså omkring kl 24.00 i håb om en rolig nat og ingen sult, men den hjalp ikke... så hvad gør vi og gør vi noget forkert?
Venlig hilsen mor