Brev:
Tandbørstning - 4 mdr.
18. oktober 2006
Alder:
4 mdr.
Tandbørstning - 4 mdr.
Kære Helen
Vores datter har fået 2 tænder i undermunden, så vi er godt i gang med tandbørsten. Det er dog som om, hun synes, at nu har hun "smagt nok" på den tandbørste, så hun er begyndt at rimpe munden sammen. Hun skal selvfølgelig have børstet tænder, så vi må af og til "tvangsåbne" hendes mund - men har du nogle gode idéer til, hvordan vi får hende til frivilligt at åbne munden? Og kan det virkelig være bevidst, at hun laver verdens mindste mund, når hun skal have børstet tænder? Er det ikke lidt tidligt :-) ?
Venlig hilsen
Ninas mor