Brev:
Hvor meget laktulose må han få?
18. oktober 2006
Alder:
8 mdr.
Hvor meget laktulose må han få?
Kære Helen
Jeg har en dreng på 8½ mdr. som de sidste 4 mdr har fået laktulose 4 ml i sin flaske med allomin 2, 1 gange dagligt, for at få afføring.. men nu har han ikke haft afføring i 2 dage og er godt sur..
Hvad gør jeg?? Hvor meget laktulose må han få?
Han er begyndt og spise en del grød også lidt rugbrød, tror det måske er derfor det er gået i stå..?
Hilsen Rikke