Brev:
Afviser brystet - 3 mdr.
18. oktober 2006
Alder:
3 mdr.
Afviser brystet - 3 mdr.
Kære Helen
Min pige er lige fyldt 3 måneder og trives fint. Hun blev efter 21 timer taget ved kejsersnit, da hun var stjernekikker og lå (fandt de ud af da de havde åbnet mig) på en måde så hun ikke kunne "finde" ud. En uge gammel fik hun børnesår - vi aner ikke hvor hun fik det fra. Men pga børnesår skulle jeg bruge suttebrikker så hun ikke smittede mig. Efter ca 2 ugers brug af brikker ville hun ikke tage bryst uden. Det gør det lidt mere besværligt, men det er ok med mig.
Indtil videre har hun taget bryst uden protest, men i den sidste uge har hun, selvom hun er sulten, sluppet brystet efter lidt tid. Jeg tjekker om hun skal bøvse, men det skal hun sjældent mere. Jeg kan føre hendes hoved tilbage (med protester fra hendes side) og hun sutter lidt videre, men kun for at slippe igen. og sådan kan hun gøre mange gange. Nogle gange gør hun det kun 2-3 gange, hvorefter hun acceptere brystet.
Har ikke på fornemmelsen at det er pga for hurtig eller langsom mælk - men kan selvfølgelig ikke være sikker.
Et lille spørgsmål mere: bliver de mere morsyg eller pylret ved 3 mdr alderen?
Kærlig hilsen Camilla