Brev:
Soyamælk i stedet for modermælkserstatning
19. oktober 2006
Alder:
12 mdr.
Soyamælk i stedet for modermælkserstatning
Kære Helen
Min datter på snart et år har nu lidt af hård mave så længe jeg kan huske... På opfordring fra zoneterapeut prøver vi nu at give soyamælk i flaske og det går forrygende.
Er der nok næring i dette? Selvom det anbefales at stoppe flaske ved et års alderen, er det så endegyldigt?
Pga af manglende indtag kan være årsag til hendes hårde mave vil vi gerne fortsætte med flasken. Hun drikker fint af glas til måltiderne.
Ser frem til dit svar