Brev:
Ammenedtrapning - 8 mdr.
19. oktober 2006
Alder:
8 mdr.
Ammenedtrapning - 8 mdr.
Hej Helen
Lige et hurtigt spørgsmål! Jeg vil gerne trappe min amning ned, så jeg stopper til december (så er hun 10 md). Lige nu ammer jeg 4 gange dagligt: tidlig morgen, middag (efter mos), eftermiddag og inden hun skal i seng. Hun spiser efterhånden rigtig pænt.
Jeg regner med først at fjerne den til middag, og havde egentlig gjort det. Problemet er, at hun ikke drikker ret meget til måltiderene - vil ikke tage flaske, men drikker af kop - ja, nu er det af tudekop, da hun ellers slet ingenting får ind! De to dage jeg fjernede amningerne, var hun mega utilfreds om eftermiddagen, og jeg fandt ud af, at det var tørst. Hun tog rigtig meget ved brystet og blev straks i bedre humør. Hvordan får jeg fjernet amningerne, når hun ikke vil drikke - har du igen en god ide??