Brev:
Barns udvikling - stå og sidde 3 måneder
19. oktober 2006
Alder:
3 mdr.
Barns udvikling - stå og sidde 3 måneder
Hej Helen
Min datter på 3 måneder elsker at stå op (selvfølgelig støttet af os). Er hendes krop klar til dette, eller bør vi vente til senere med at opmuntre hende?
Desuden hader hun at ligge ned i barnevognen (med mindre hun er træt). Må vi hjælpe hende til at sidde op - selvfølgelig støttet af dyne og pude? Hun vil også meget gerne sidde med til bords, i øjeblikket på mit ben, men vi påtænker at købe en højstol snarest.
Med venlig hilsen
Julies mor