Brev:
De er meget småt spisende
19. oktober 2006
Alder:
6 mdr.
De er meget småt spisende
Hej
Vi har tvillinge piger på ½ år. "Problemet" er at de ikke spiser særlig meget.
De blev vejet i mandags hvor sundhedsplejersken var der og de vejede 5900 g, hvilket de også gjorde d. 16/9. Så de har altå ikke tager på.
Vi er begyndt med grød, men det bliver ikke til så meget. De får MME, hvor de igennemsnit spiser 500 ml om dagen.
Jeg ammede dem til de var 4½ mdr. I den tid de har fået MME har de kun spist omkring 500 ml. Ved jo ikke hvad de spiste før da de fik ved mig.
Sundhedsplejersken forslog at vi skulle springe det nat måltid over der er kl 4, for så ville de nok være mere sultne til det første morgen måltid. Men nej! Der var gået omkring 11 timer siden de havde spist 100 ml hver, og de var ikke specielt sultne. Spiste omkring 50-70 ml..
Pigerne er ellers i fin trivsel. Men det undrer/bekymrer mig virkelig med deres appetit/vægt.
Har du oplevet ligende, og har du god forklaring hvorfor det kan være...
Mange hilsner Bea