Brev:
Spørgsmål om modermælkserstatning - 5 mdr.
20. oktober 2006
Alder:
5 mdr.
Spørgsmål om modermælkserstatning - 5 mdr.
Kære Helen
Jeg bruger Nan1 til ske-mad, og vil nu tilbyde min søn mere erstatning af kop/flaske. Har ammet indtil nu.
Jeg har hørt at forældre til børn der får flaske laver flere flasker klar til et døgn og stiller dem i køleskabet, så de kun lige skal varmes i mikroovn inden spisetid.
Men hvordan gør jeg lige det korrekt? Modermælkserstatning må så vidt jeg ved ikke genopvarmes?
Koger jeg så vand, lader det køle af, blander nan1 i når vandet er koldt (og kan jeg det med nan1 (på pakken står der ikke noget om at det kan blandes i koldt vand som eks, allomin2) og så stå i køleskabet til mælken skal bruges?
Jeg har ladet mig fortælle, at det er nok at skolde selve sutten fra gang til gang. Er det korrekt?
....... og 1000 tak fordi du er her!!
Knus herfra