Brev:
ACD-dråber istedet for D-dråber?
21. oktober 2006
Alder:
2 mdr.
ACD-dråber istedet for D-dråber?
Kære Helen,
Vi har overvejet at stoppe kortvarigt med D-dråberne for at se, om de kunne have noget af skylden for Lærkes maveproblemer, men er i tvivl om det er smart og hvis hendes mave bliver bedre efter stoppet, om vi så må give ACD-dråber istedet?
D-dråber skal hun jo have, for at øge optagelsen af kalk og fosfor, men jeg kan kun finde nogle, som er opslæmmet i kokosolie. Jeg kan ikke selv tåle kokos, så jeg kom til at tænke på, om hun kan kapere det?
Det nærmeste jeg kommer D-dråber uden kokos er ACD-dråberne, men må jeg give hende dem istedet? Eller vil hun så få alt for mange A og C vitaminer? Og er det farligt?
Kan forstå at andre kolikforældre med succes har skiftet D-dråberne ud med ACD-dråber, men vil gerne være sikker på, ikke at gøre noget forkert.
Kærlig hilsen
Lærkes mor