Brev:
Problemer om natten og sammenhæng med start på at gå?
22. oktober 2006
Alder:
10 mdr.
Problemer om natten og sammenhæng med start på at gå?
Jeg har netop hørt noget om at børn, umiddelbart før de begynder at gå, ofte kommer i en fase hvor de vågner op om natten og er helt trøstesløse.
Kasper har i øjeblikket sådanne nætter, hvor vi ikke kan trøste ham på nogen måde. Fasen skulle efter sigende være neurologisk og altså ikke noget vi kan undgå. Er der noget om snakken?
I øvrigt har disse nætter medført, at han helt har fornægtet sin sene natteflaske som jeg før har skrevet om, så der er vel ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget :)
Hilsen Anne