Brev:
Forstoppelse?
23. oktober 2006
Alder:
6 mdr.
Forstoppelse?
Hej Helen,
Min datter har jo fået ske-mad i 2 mdr, og efter jeg netop er gået over til hjemmelavet grøntsagsmos er hendes afføring blevet til en klump med konsistens som modellervoks.
Idag har hun haft afførring 3 gange, andre gange kun 1 gang dagligt. Hun er generelt glad, og godt nok kan man se at hun trykker når hun skal af med noget, men hun er aldrig ulykkelig i den forbindelse, så vi har ikke tænkt at vi skulle gøre noget ved situationen, men vil alligevel høre dig hvad du synes?
Vi giver hende engang imellem lidt sveskemos - men tror du laktulose er nødvendigt?
Jeg har bare set det som naturligt at hendes afføring nu er uden væske efter hun får grøntsager, men bliver pludselig lidt i tvivl..
Tak :-)
Kærlig hilsen
Trine