Svar: Forstoppelse?
23. oktober 2006
Alder:
6 mdr.
Kære Trine
Da din datter ikke lyder til at have ondt eller på anden måde være særligt besværet af sin afføring, så lyder det ikke som om at I skal begynde med laktulose på nuværende tidspunkt.
Prøv i stedet at holde lidt gang i maven med ekstra vand ved siden af og ind imellem måltiderne, så hun får lidt ekstra væske og prøv også med lidt sveskemos og anden frugtmos. Det hjælper også med at holde maven igang.
Så lad os se hvordan det går. Det lyder jo som om hun rigtig har fundet ud af det med skemaden nu, så det er jo dejligt:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske