Brev:
Opstart med grød - 5 mdr.
23. oktober 2006
Alder:
5 mdr.
Opstart med grød - 5 mdr.
Hej
Så er vi endelig kommet igang med noget grød. Vi er startet med at give grød en gang om dagen og det er en 6-7 skefulde ad gangen.
Jeg synes jo det er hurtigt overstået og det ryger hurtigt ned. Men jeg er lidt i tvivl om det er meningen, at man skal give lidt at drikke til grøden?
Hilsen Bodil