Svar: Opstart med grød - 5 mdr.
23. oktober 2006
Alder:
5 mdr.
Kære Bodil
Det vil være en rigtig god idé at give lidt vand sammen med grøden/mosen. Det er lettest for barnet at lære at drikke af et snapseglas. Det høje smalle glas med den lille runding passer meget bedre til barnets mund end de noget større børnekopper.
Fra 4 mdr´s alderen behøver man ikke at koge vandet med mindre man har privat vandboring. Så små mængder vand, som gives af kop/glas kan tages fra den kolde hane.
God fornøjelse og husk at øvelse gør mester:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske