Brev:
Skævhed?
23. oktober 2006
Alder:
5 mdr.
Skævhed?
Hej igen
Vores datter på 5 måneder har siden fødslen været skæv. En kranio-sakral-terapi kvinde siger, at hun formentlig har ligget skævt i maven, hvilket har resulteret i nogle stramme nakkemuskler og en meget foretrukken side at kigge til (højre side) - hun er også blevet lidt flad, men har heldigvis meget hår, så det ikke ses så meget. Hun er dog lidt asymmetrisk i ansigtet.
Når man ser hende uden tøj, ligger hun ikke lige, men hendes krop buer. Derfor prøver vi at lave nogle strækøvelser til modsat side. Hendes mave buler lidt ud i den ene side og nu er spørgsmålet så om det er fordi hun er skæv eller om man godt kan gøre det alligevel.
Alt denne skævhed kan godt give mange frustrationer, men vi håber det bliver bedre.
Bodil