Brev:
Angående vælling
24. oktober 2006
Alder:
13 mdr.
Angående vælling
Hej Helen
Ville lige høre om det er rigtigt, at de ikke må få vælling efter de er fyldt et år?
Min veninde og jeg har nemlig hørt det flere steder efterhånden og både hendes dreng og min Mathilde er helt vilde med det. Skal hun hellere have mælk istedet? Hun er nemlig ikke så glad for at drikke mælk.
Er det letmælk eller sødmælk de skal have?
Knus Louise