Brev:
Tygge uden tænder 8½ mdr
26. oktober 2006
Alder:
8 mdr.
Tygge uden tænder 8½ mdr
Hej igen
Jeg har lige et ekstra spørgsmål omkring det med "voksenmad" når man ingen tænder har! Min søn har endnu ikke fået tænder, men skal jeg være mere forsigtig med forskellig mad, end hvis han havde tænder?
Jeg tænker især på stegeskorpe, æblestykker, ostehaps osv. som jeg synes han har lidt svært ved at få findelt i munden.
Kærlig hilsen Poula