Brev:
Hvornår kød?
26. oktober 2006
Alder:
5 mdr.
Hvornår kød?
Tænk vi har nu tre... men er kommet i tvivl om hvornår Malika på nu 5 måneder må få kød?
Hun får grød formiddag - majmelsgrød med lidt kogt frugt i, og så kartofler/grønsagsmos om aften - hun spiser ca 1 dl pr gang