Brev:
Problemer med spisning og søvn, dreng 4 måneder
26. oktober 2006
Alder:
4 mdr.
Problemer med spisning og søvn, dreng 4 måneder
Hej
Da jeg efterhånden føler at jeg løber panden mod en mur hos min egen sundhedsplejerske her i Malmø, håber jeg at du kan hjælpe mig, da jeg har hårdt brug for det!
Mit første problem er, at min søn på 4 måneder ikke spiser nok, han vejer ca. 6,4 kg, jeg ammer ham ikke men han får mme (grøn Allomin) 5 gange i døgnet. I gennemsnit spiser han 110-130 ml. pr. måltid udover dette får han 5 1/2 ske majsgrød ved 12. tiden. Jeg fører dagligt skema over, hvor meget han spiser og sover. Jeg har flere gange nævnt dette overfor min sp men hun reagerer ikke på det.
Mit andet problem er, at han er svær at få til at falde til ro, når han skal sove om dagen. Jeg kan ikke lægge ham i hans seng så græder og skriger han, det er umuligt at trøste ham. Han falder kun til ro efter lang tid, hvis jeg vugger ham i armene.
Jeg håber du kan give mig nogle gode råd, da jeg snart ikke ved hvad jeg skal stille op.
Med venlig hilsen
Daniela