Brev:
Ligge på maven - 3 mdr.
26. oktober 2006
Alder:
3 mdr.
Ligge på maven - 3 mdr.
Hej
Vores 13 uger gamle søn er meget utilfreds, når vi ligger ham på maven, han græder og savler. Og holder ikke op igen før han bliver vendt. Er der noget vi kan gøre for, at han ikke er så ulykkelig, når han ligger på maven.
Hilsen Kenneth og Britt