Brev:
Hvor meget må de tabe sig?
27. oktober 2006
Alder:
15 mdr.
Hvor meget må de tabe sig?
Hej Helen
Så er Nicolai snart 15 mdr. og er ved at være kørt ind i vuggestuen. Han kravler og går nu selv og er i det hele taget en aktiv dreng!
Han har over den sidste måned tabt sig ½ kg og vores spørgsmål er nu om det er ok - han er knap 85 cm og vejer nu 13 kg. Vi tænker at det nok er en kombination af, at han for alvor er blevet mobil, samt at han ikke får helt så meget mad i løbet af dagen efter at han er begyndt i vuggestue.
Det svinger meget hvad han spiser i vuggestuen - han er altid meget sulten, når vi henter ham - og meget tørstig! (Faktisk har vi lagt mærke til at hans bleer nogle gange er lidt gule ... så vi må tale med pædagogerne om at tilbyde ham vand/mælk oftere!)
Vi har i øvrigt været til skanning og set at Nicolai får en lillebror til marts - sund og rask som sin storebror :o)
God weekend!
Trine & Co.