Svar: Hvor meget må de tabe sig?
27. oktober 2006
Alder:
15 mdr.
Kære Trine
Hvor dejligt at høre fra jer. Det er længe siden og hvor er det skønt at høre, at Nicolai skal være storebror. Tillykke med det:)
For det første synes jeg I skal tage en snak med pædagogerne i vuggestuen om, hvorvidt Nicolai kan få både lidt mere mad og også lidt mere at drikke. Børn skal ikke tabe sig. Vægten kan stagnere lidt i en periode, men jeg synes ikke han skal tabe sig og hvis det handler om at han ikke kan få mere mad, så må han have lidt ekstra med hjemmefra, som de så kan tilbyde ham.
Sådan er det:o)
Rigtig meget held og lykke med både Nicolai og den lille ny som er på vej:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske