Brev:
Nattisseri
27. oktober 2006
Alder:
5 mdr.
Nattisseri
Hej Helen,
Min søn på 5,5 måneder tisser igennem bleen næsten hver nat og ofte flere gange samme nat.
Jeg har efterhånden prøvet en del uden held; forskellige blemærker, størrelser, lukket løst/tæt, tætsiddende tøj og løstsiddende tøj... Har du et godt råd?
Mange hilsner
Mette