Brev:
Mad 7 måneder
28. oktober 2006
Alder:
7 mdr.
Mad 7 måneder
Hej Helen
Jeg har lige lidt spørgsmål vedrørende maden til min datter på 7 måneder.
Jeg kunne godt tænke mig at vide om man kan bruge fx torskerogn på dåse og evt også tun/makrel og blande i mosen? Og hvis Ja.. så hvor meget?
Jeg kunne godt tænke mig at prøve med lidt rugbrødshapsere. Jeg har købt noget skiveskåret bondebrød (lyst). Kan der puttes smørost (neutral) på?? Eller hvad er godt at starte med?
Tak :-)
K.