Brev:
Start i dagpleje - 10 mdr.
29. oktober 2006
Alder:
10 mdr.
Start i dagpleje - 10 mdr.
Så er tiden kommet, hvor vi skal til at aflevere vores søn i dagpleje. I den forbindelse er mit humør lig nul!
Jeg er uddannet pædagog og har derfor set mange forældre og børn i samme situation og jeg troede ikke det ville blive et problem at sende min søn ud til en anden.. men der tog jeg grueligt fejl..
Måske er det fordi jeg havde regnet med at arbejde hjemme som dagplejer de første par år, så mit hoved er slet ikke forberedt på at skulle aflevere ham i dagpleje. Men da det ikke lykkes at starte dette job op er jeg nødt til det.
Jeg er enormt følelsesladet og selvom min fornuft siger mig at han har godt af at komme ud og prøve kræfter, kan jeg slet ikke holde tanken ud. Hvordan kommer jeg dog videre?
Anne