Brev:
Påklædning sove ude
29. oktober 2006
Alder:
5 mdr.
Påklædning sove ude
Hej igen
Vores datter er 5 måneder gammel og er p.t forkølet og snottet. Hun har haft lidt feber. Det er kun 14 dage siden sidst.
Jeg er meget i tvivl om, hvorvidt hun har tøj nok på. Hvad vil du anbefale hun har på, når hun ligger på gulvet og leger på legetæppet (Sko? uld?) og hvad skal hun have på i barnevognen når man ikke bruger voksipose?
Hilsen Bodil