Brev:
Jerndråber 4½ måned og mængde af mad
31. oktober 2006
Alder:
4 mdr.
Jerndråber 4½ måned og mængde af mad
Hejsa
Tusind tak for dit sidste svar vedrørende hans søvn. Han sover 2-3 gange om dagen nu (2 timer formiddag og 2x1 time i løbet af dagen) og ture i barnevognen har gjort undeværker :D. Desuden kan han sove fra 22 aften til 07 morgen...jamen det er jo fantastisk :D
Nå men jeg har lige et spørgsmål vedrørende Jerndråber. Min dreng får mos til aften og grød til middag. Han spiser MEGET :) og mit spørgsmål er egentligt, om jeg skal begynde på Jerndråber. Han får stort set ikke modermælkserstatning, da jeg stadig ammer og jeg putter heller ikke særlig meget modermælkserstatning i hans grød eller mos... simpelthen fordi grøden så bliver alt for vandet og han kan godt lide at tykke ..... Er jerndråber vigtige så?
Og til sidst vil jeg lige høre om for meget mos/grød eller lignende kan give spise forstyrelser senere hen?
Han kan godt spise 2 kartofler og 2 gulerødder:) Er det for meget mad?
Glæder mig til at høre fra dig.
Knus
Tine